Lite sen lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jadu massor, detta var året av förändringar kan man lungt säga. Började gymnasiet, vart med storhäst och gud vet vad.

 

 
 

Höll du några av dina nyårslöften?
Var inget löfte men sa till mig själv att jag skulle vara lycklig 2014, vilket jag faktiskt har varit till mesta dels. 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, vilket jag är tacksam för. Hur ska de annars ha tid att umgås med mig??

 

Vilka länder besökte du?
Finland (hahah räknas det ens?) och England. 

 

Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Inget jag kommer på för tillfället. Kanske en Fall Out Boy konsert i Stockholm hehe

 

Vad är det bästa som hänt dig år 2013?
Kejnam.

 

Största misstaget?
Haha det tänker jag inte berätta här. Okej så illa är det inte. Så hemska misstag har jag nog inte gjort detta år. 

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mental issues.

 

Bästa köpet?
Gills Kajan?

 
 
 

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Troligtvis mat, 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kom närmare en vän jag har haft sedan blöjtid och hon lyckas alltid sätta ett leende på mina läppar.

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? 
Hela huset med Veronica Maggio.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare x1000

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt ner mer tid på Ronda. Inte stressat till den tidiga bussen osv, bara varit i stallet och andas spenderat tid med henne.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Skolkat.

 
 

Hur tillbringade du julen?
Med familjen och kusinerna hemma hos mormor och morfar

 

Blev du kär i år?
I ett par låtar ja, det jag klarar av typ haha.

 

Favoritprogram på tv?
The middle, ända serien jag följer faktiskt. Justja, Vampire Diaries får vi inte glömma också...

 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Om hat är att man ångrar varje sekund man lade ner på den personen och man vill spy varje gång man hör personens namn så ja. Skulle skriva en novell om denna människa, men hen orkar jag inte lägga ner energi på.

 

Bästa boken du läste i år?
The ring of the crown av Melissa De La Cruz, även det vackraste bokomslaget jag någonsin har sett typ.

 

 
 

Bästa musikaliska upptäckten?
Håkan, som jag tidigare avskydde. Men ogillade honom endast för en kompis gillade honom och jag gillade att reta honom.

 

Något du önskade dig och fick?
Fick en påse med kola från mormor, obligatorisk julklapp i familjen Bjerkliden

 

Något du önskade dig men inte fick?
Band merch, det är för komplicerat för mamma min att beställa sånt online :(

 

Årets bästa film?
THE FAULT IN OUR STARS. Finns inget annat svar.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Kommer faktiskt inte ihåg hhaha, har inget minne...

 

De bästa nya människorna du träffade?
Mina kära vänner i min nya klass + några andra sköna gossar.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Stora tröjor för jag fryser arslet av mig hela tiden, förutom när det var 30+ i sommras

 

Vad fick dig att må bra?
Svarar Kejnam igen. Har som sagt aldrig mött en sån positiv individ. Han gör mig så varm i hjärtat och fyllde tomrummet som Ronda lämnade efter sig. Min kära katt och min älskade mamma är också två stycken som har gjort mig lycklig. Musik måste jag också tillägga!

 

Favorit månad?
Maj-Juni, allt löste sig med Ronda och Kejnam blev en del av familjen. Även sista tiden i klassen och då började man verkligen uppskatta det vi hade.

 
Denna fina lista snoddes från Josses blogg.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0